Wednesday, March 09, 2005

* (,")*

hmm..last monday me and asma went to kl to settle our visa...there was this poetry pasted on the STAR window...kinda sweet...

O my Luve's like a red, red rose,
That's newly sprung in June:
O my Luve's like the melodie
That's sweetly played in tune!As fair art thou,
my bonnie lass, So deep in luve am I;
And I will luve thee still, my dear,
Till a' the seas gang dry.
Till 'a the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi' the sun;
I will luve thee still, my dear,
While the sands o' life shall run.
And fare thee weel, my only Luve,
and fare thee weel a while!And I will come again, my Luve,
Though it were ten thousand mile.

1 comment:

aNNdiNN said...

hello,dats a poem by william shakespeare...i read it too while taking a ride on lrt...there are other poems..nice 1 by rudyard kipling i think..abt 'a dancing girl'?or 'something like dat'(tiru gaye ckp ust. org jawe N9 tu..alaa,cant remembr his name la plak..)oh,how i miss those days when taking rides on lrt everywikend fr uia 2 ampang...*sigh* p/s:my blog is linked wit shera's,dats where i got ur link. ;) gudluck in ur xm dear uian!