Tuesday, January 16, 2007

i nicked this from a friend...i find it..hmm.."sublime"-and my comments-a pledge of friendship carries as much weight as keeping a trust--(i guess it doesn't apply to people who ditch you when they've found their girlfriends or boyfriends or people who just forget you when you're no longer around...-to some people out there--no offence)


"aku mencintai sahabatku dengan segenap
jiwaku. Sahabat yang baik adalah yang
seiring denganku dan menjaga nama
baikku ketika aku hidup atau selepas
mati. Kuhulurkan tangan kepada
sahabatku untuk berkenalan kerana aku
akan berasa senang. Semakin ramai
sahabat, aku semakin percaya diri. Aku
selalu berharap mendapat sahabat
sejati yang tidak pernah luntur baik
dalam suka atau duka. Jika aku
temuinya, aku ingin setia padanya’' –
Imam Syafie.

No comments: